Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás és átvétel

FIZETÉSI MÓDOK

A megrendelt és kiszállított árú ellenértékét háromféle módon lehet kiegyenlíteni:

A.) Kiszállításkor az áru átvétele előtt készpénzzel fizethet a futárnak
     (egyes esetekben a kártyás fizetés is lehetséges a futárnál - előzetesen egyeztetni kell a futárral)
     Személyes átvételkor a telephelyen nincs lehetőség fizetésre!

B.) SimplePay biztonságos rendszerén keresztül fizethet egyszerűen saját bankkártyájával
     (Kérjük, hogy a megjegyzés rovatában e-mail címét és a megrendelés számát mindenképpen tüntesse fel!)

C.) Előre történő banki átutalással
     (Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatában e-mail címét és a megrendelés számát mindenképpen tüntesse fel!)
A fizetési mód választásánál is feltüntetett számlaszám:
      Kedvezményezett neve:   Dogzilla Kft.
      Számlavezető bank:         Erste Bank     
      Bankszámlaszám:            11600006-00000000-95228413

Bankkártyás fizetés vagy előre történő utalás esetén, amennyiben a kiszállított áru értéke kisebb, mint a megrendeléskor fizetett összeg (pl. valamelyik tételt nem tudtuk biztosítani és a felajánlott csereterméket nem fogadja el), úgy azt visszautaljuk a Vásárlónak.

SZÁLLÍTÁS HATÁRIDEJE

A termékek általános kiszállítási határideje 2 - 5 munkanap. Rendelhető státuszú termékek esetében ennél hosszabb is lehet. A szállítási idő függ a szállítás módjától, a termék(ek) raktári státuszától és a szállítási időket befolyásoló szezonális tényezőkről.  Ebben az esetben a várható szállítási időpontról kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon telefonon vagy e-mailben.

KISZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Szolgáltató köteles futárszolgálat útján a Vásárló által a megrendelésben kiválasztott termékeket, az azon megjelölt szállítási címre a vállalt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Dogzilla köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a Vásárlóval a kapcsolatot az újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. Amennyiben a Vásárló hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy a Dogzilla által megbízott futárszolgálat a következő munkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben a Dogzilla nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására.

- Az adott munkanapon, a reggel 9 óráig leadott rendeléseket a Dogzilla feldolgozza és a lehető legrövidebb időn belül átadja a logisztikának, ahol a megrendelések összekészítése és csomagolása is zajlik. A logisztika az összekészített és becsomagolt megrendeléseket esténként átadja a futárszolgálatnak, akik a következő nap reggel 9.00 és 17.00 közötti időintervallumban végzik a kiszállítást.
- A megrendelés feladásától számítva 90%-ban 2 - 5 munkanap a kiszállítás ideje (5%-ban 4 - 7 munkanap és 5%-ban 7-30 munkanap is lehet, ezen esetben Dogzilla ügyfélszolgálata értesíti az ügyfelet a várható szállítási időről.).
- Amennyiben a Vásárló az adott nap reggel 9 órás összesítése után adja le megrendelését, úgy csak az azt következő munkanap reggel 9 órás időponttól számítva kezdődik meg a vállalt kiszállítási idő számítása.

A futárszolgálat a kiszállítás napján a reggeli órákban emailben tájékoztatja a Vásárlót a csomag kiszállításának várható időpontjáról. Amennyiben a szállítási időpont nem megfelelő, úgy a futárszolgálat által küldött emailben található futár telefonszámon egyeztessen a futárral egy a Vásárlónak megfelelő időpontról.

A Dogzilla a GDPR előírásai és egyéb adatvédelmi okok miatt NEM kapja meg a kiszállítást végző futár telefonszámát, így kizárólag a futárszolgálat által kiküldött email-ben szereplő adatok alapján a megrendelő tud egyeztetni a kiszállítást végző futárral!


Amennyiben az első és a második kiszállítás is a Vásárló hibájából meghiúsul és a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, akkor 3. alkalommal a szállításra csak akkor kerül sor, ha a Vásárló a termék vételárát átutalja (utánvétes fizetés választása esetén) a Dogzilla 1. pontban meghatározott bankszámlaszámára. Ebben az esetben a szállítás minden költsége a Vásárlót terheli. Ha Szolgáltató a fent vállalt szállítási időt előreláthatóan nem tudja teljesíteni (pl. egy termék nem áll rendelkezésékre a raktárában), a Dogzilla ügyfélszolgálata felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot.

A kiszállításra vállalt határidők, kizárólag egymást követő munkanapok esetében érvényesek. Amennyiben megrendelése leadását követően hétvége, vagy ünnepnap(ok) következik, értelemszerűen a kiszállítási idő a hétvége vagy az ünnepnap(ok) hosszával meghosszabbodik.

Kiszállítás esetén ajánlott a futár jelenlétében leellenőrizni a csomagolást, és annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, megsérült a kartondoboz, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és hívja Ügyfélszolgálatunk a további teendőkről. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végző futár aláírásával együtt érvényes.

Amennyiben a Vásárló az átvételt követő 24 órán belül elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a írásban értesíteni ügyfélszolgálatunk, úgy a bekövetkezett károkért a Dogzilla nem terheli felelősség.

A Dogzilla a vásárlói visszaélések miatt a csomagolás során a csomagba tett árukról fotót és videofelvételt készít, hogy az esetleges reklamációk kellő bizonyító erejű videófelvétellel vagy fényképekkel is alátámaszthatóak legyenek. Amennyiben a felvételeken felismerhető és azonosítható a reklamált termék, úgy a reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

A Szolgáltató minden esetben sérülésmentes terméket értékesít, ugyanakkor szállítás során keletkezhetnek károk az egyes termékekben. A futárszolgálat hibájából eredő károk esetén, az esetlegesen sérült termék vagy elem cseréjét, kárjegyzőkönyv felvétele után a Dogzilla díjtalanul végzi.

Előfordulhat, hogy egyes esetekben hibás teljesítés történik, amennyiben ügyfél jelezte a hibás teljesítést, a Dogzilla késedelem nélkül megkezdi a hiba kijavítását. Természetesen ezen esetben is a Dogzilla díjtalanul végzi a termékek vagy csomagok cseréjét.

A vállalt kiszállítási idő nem időgarantált szolgáltatás. Habár a futár minden esetben igyekszik a vevőnek megfelelő időintervallumban kiszállítani a csomagot, NEM garantálja a megrendelő által kért pontos időpontban történő kiszállítást. Ha Ön Budapesten időgarantált csomagkiszállítást kér azt felár ellenében, az ügyfélszolgálattal kell előre egyeztetnie, vidéken időgarantált szolgáltatást nem áll módunkban nyújtani.

FONTOS TUDNIVALÓK A KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN

- A feladásra szánt csomag súlya 31 kg-ban maximalizált, mely a csomagolást és a dobozt is tartalmazza. Ez azt jelenti, hogy Ön egy kiszállításban kérhet pl. két 15 kg-os kutyatápot, ugyanakkor, ha ez a két 15 kg-os száraztáp épp +10% túltöltött akciós tápot tartalmaz, azt a Dogzilla már nem egy csomagban helyez el (az európai uniós jogszabályoknak és irányelveknek megfelelően). Ezért a Dogzilla fenntartja magának azon jogát, hogy az egy megrendelésben leadott, de a 31 kg-ot meghaladó összsúlyú csomagokat az Önnel való egyeztetés után pótdíjazza. Ezen esetek általában 3 vagy több 15 kg-os száraztáp vagy nagyméretű/nagysúlyú felszerelések megrendelése esetén fordulnak elő.

A kiszállítással kapcsolatos videók hasznos segítséget nyújtanak a folyamatokról. 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL A DOGZILLA ÁTVÉTELI PONTJÁN

Személyes átvételre kizárólag ügyfélszolgálattal előre egyeztetett időpontban van lehetőség. Amikor megrendelése „Átvehető” státuszba kerül, - melyet személyes fiókjában is láthat – Szolgáltató felveszi Önnel a kapcsolatot az átvételi időpont egyeztetése miatt. Ilyen esetben Ön a megrendelt termékeket személyesen veszi át a 1082 Budapest, Üllői út 52/a. szám alatt található átvételi pontján. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Dogzilla telefonon vagy emailen keresztül értesíti Önt. A személyes átvételre munkanapokon 11:00 - 19:00-ig van lehetőség.

Személyes átvétel esetén is kötelessége leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, sérült a termék, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és jelezze ezt a Szolgáltató munkatársának, aki helyben orvosolja az Ön problémáját. Erre azért van szükség, hiszen a termék elszállítását Ön végzi saját felelősségére, saját szállítóeszközén, ezért a Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ön által végzett szállításból eredő sérülések, törések tekintetében. A számla átvételével a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik.

KISZÁLLÍTÁS DÍJA HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL - FUTÁRSZOLGÁLATTAL
Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (31,0 kg csomagsúlyig / doboz):

0,1 - 3,0 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 1.950 Ft

3,1 - 10,0 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 2.300 Ft

10,1 - 19,0 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 2.800 Ft

19,1 – 28,5 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 3.400 Ft

28,6 – 38,5 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 5.600 Ft

38,6 – 48,5 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 6.800 Ft

 

 

 

KISZÁLLÍTÁS DÍJA FOXPOST HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL

Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (25 kg csomagsúlyig):

0,1 - 5,0 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 2.550 Ft

5,1 - 14,0 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 3.550 Ft

14,1 – 23,5 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 4.550 Ft

 

KISZÁLLÍTÁS DÍJA FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA

Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (25 kg csomagsúlyig):

0,1 - 5,0 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 1.250 Ft

5,1 - 14,0 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 1.250 Ft

14,1 – 23,5 kg tömegű termékcsomag megrendelése esetén: 1.250 Ft